РОЗВИТОК РИТЕЙЛУ В БАНКІВСЬКОМУ СЕКТОРІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Олена Сідельник
Іванна Кошельник

Анотація

Досліджено суть ритейлу, обґрунтовано, що банківський ритейл є процесом створення і реалізації доступного, всеохоплюваного та зрозумілого переліку продуктів і послуг, які надає банківська установа для максимального кола споживачів, які мають на меті їх отримати. Визначено, що в сьогоднішніх умовах ефективна діяльність і конкурентоспроможність будь-якого комерційного банку більшою мірою забезпечується впровадженням нових, соціально орієнтованих послуг шляхом розширення сфери ритейлу з використанням інноваційних технологій. Проаналізовано діяльність АТ «Ощадбанк» у сегменті банківського ритейлу. Визначено, що розвиток банківської діяльності в Україні характеризується тенденціями використання цифрових технологій та універсалізації фінансoво-економічних відносин, тому за таких умов перспективними напрямами для подальшого розвитку банківського ритейлу в Україні є: подальше удосконалення дистанційного обслуговування клієнтів; забезпечення цілодобової діяльності контакт-центру банку; підвищення ефективної роботи фронт-офісу за допомогою використання в діяльності системи «єдиного вікна»; партнерство між банківськими установами і ритейл-компаніями. Розвиток зазначених перспективних напрямів дасть можливість у подальшому охопити банківським установам практично усі сфери ринку фінансових послуг.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Сідельник, О., & Кошельник, І. (2019). РОЗВИТОК РИТЕЙЛУ В БАНКІВСЬКОМУ СЕКТОРІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Вісник Університета банківської справи, (2 (35-36), 81–87. https://doi.org/10.18371/2221-755x2-3(35-36)2019193938
Розділ
Проблеми і перспективи розвитку банків та небанківських фінансових установ у суч